Участь переможців конкурсу "Історія успіху" в Міжнародній науково-практичній конференції «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави»

26-30 вересня 2013 року в смт. Гаспра, АР Крим проходила VI Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави».


Організатори конференції: Національна Академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини, Національний центр «Мала Академія наук України».

Основними тематичними  напрямками роботи конференції були дотичні теми, якими займається корпорація Intel в Україні:

  • Моделювання і проектування розвиваючого середовища обдарованої особистості.
  • Інноваційні проекти, програми, технології, методики розвитку і освіти обдарованих дітей та молоді.
  • Підготовка фахівців для роботи з дітьми та молоддю.


Вже традиційною стає участь у конференції переможців конкурсу «Історія успіху вчителів та учнів учасників програм Intel».

Цього року учасниками конференції стали не тільки переможці конкурсу, а й тренери, регіональні координатори різних програм Intel, представники вищих навчальних закладів, інститутів післядипломної освіти та вчителі з різних регіонів України. Саме таке представництво дало змогу максимально повно відповісти на всі питання, які виникали в учасників заходу про інноваційну діяльність Intel в Україні.

Приємно відмітити, що під час проведення майстер-класів, круглих столів аудиторія учасників булла дуже широкою.

Для всіх зацікавлених учасників конференції майстер-клас продовжувався в неформальній обстановці вечорами, де переможці конкурсу ділились власним досвідом впровадження програм Intel,  презентували  "хмарні" ресурси, які можуть стати в нагоді вчителям.

Під час цих зустрічей учасників конференції дуже зацікавили так звані "інструменти мислення", доступні на сайті Іntel. Доцент кафедри інформатики Харківської гуманітарно-педагогічної академії Золочевська Марина Володимирівна поділилася досвідом їх використання для формування дослідницьких компетентностей учнів та студентів.

Три ресурси такі, як: Visual Ranking, Seeing Reason, Showing Evidence,  дозволяють організувати спільну групову діяльність студентів або учнів щодо розв'язування певної проблеми,  починаючи зі створення факторів впливу, їх ранжування, побудови причинної карти, висування гіпотези, добору фактів, оцінювання  їх надійності, формулювання аргументів та контраргументів, закінчуючи підготовкою висновків на основі покроково створеної інфографічної  моделі обговорення проблеми. Учасники конференції отримали поради щодо варіантів застосування ресурсів, зацікавилися їх дидактичними можливостями.

Окрім того Золочевська Марина та Ірина Слуцька  продемонстрували можливості створення завдань різних типів через сервіс Learning.Apps та показала основні прийоми роботи в середовищі цього сервісу.

Аня Скрипка з Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти представила аудиторії нову модель планшетного компьютера для школярів  ZnayPad, продемонструвала можливості його використання учнями та викладачами.

Крім цього на одному з пленарних засідань конференції менеджером програм Intel Шевчук Ларисою було проведено презентацію Програми Intel «Навчання вчителів в моделі персоніфікованого навчання 1:1 eLearning», Савченко Людмила, координатор освітніх програм  Дирекції освітніх програм корпорації Intel в Україні, розповіла про освітні ініціативи компанії, які реалізуються в Україні на протязі 10 років.

Під час закриття  конференції, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України Камишин Володимир Вікторович зазначив, що участь у конференції представників Intel та переможців конкурсів стала одним з яскравих та корисних для всіх елементів заходу. Співпраця Інституту обдарованої дитини та Дирекції освітніх програм Intel в Україні стає з кожним разом все більш плідною та суспільно важливою.

Ваш коментар успішно добавлений!
Він з'явиться на сайті після перегляду адміністратора

Залишити свій коментар

Ваше імя:
Ваш коментар:
Відправити